czwartek, 7 października 2010

x.006- Pergamano

Jak obiecałam, dodaję notkę. Od 2 tygodni zaczęłam robić pergamano. Moją mamę również to wciągnęło i powiem szczerze, że podoba jej się chyba bardziej niż robienie kartek. Choć można zrobić kartkę z wykorzystaniem pergamano i wychodzi naprawdę ładnie. Dzisiaj pokażę tylko trzy wachlarze, ponieważ moja siostra coś zmajstrowała przy lustrzance, i lampa wysiadła. Tak więc przepraszam za słabą jakość zdjęć!

Mój niedokończony

Mamy bez tła

Mój skończony, nie wycięty.

To na razie tyle. Mam zamiar zrobić na weekend trochę więcej kartek, może będą notki.
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jeju ale śliczne te wachlarze :] Kurcze nie podzieliła byś się może wiedzą z laikiem jak zrobić takie cudeńka?? Albo gdzie mogła bym znaleźć jaką informację?? Proszę proszę proszę *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wachlarze to pergamano. Tylko, że z takich dużych to nie ma co potem zrobić. Mi się bardziej podobają takie małe elementy na kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, jak zrobisz coś dużego (np. konia, świnkę morską) do pokoju, to świetnie zdobi :). Tak, pięknie wychodzą elementy na kartce!

    OdpowiedzUsuń
  4. raju jakie to cune. Zachwyciły mnie twoje wachlarzyki na maksa. Chylę czoła i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :] Dziękuję za pomoc :D Przeglądałam sobie co nieco w necie o tym pergamino, ale ogólnej jakiejś informacji nie znalazłam, więc Twoja pomoc jest wyjątkowo przydatna :]
    No tyle że faktycznie to dość drogie hobby, ale pergaminu mam aż nadto ;p Tylko narzędzia będę musiała sobie skombinować :] Czyli na dobrą sprawę ta technika jest podobna trochę do emprosingu? Jak uda mi się coś stworzyć to się pochwalę :D
    Jeszcze raz dzięki za podpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń