sobota, 15 stycznia 2011

x.014- Ankieta

W związku z tym, że aparat nadal jest w naprawie, a nie chcę zaniedbywać bloga, pozmieniałam conieco. Właściwie, to zmieniłam wszystko. Po prawej stronie na pasku narzędzi jest ankieta, która pokaże mi, czy się nadaję ;). Tak więc proszę o głos (szczery)! W sumie, to tyle.
Jeszcze raz proszę o głosowanie.
Pozdrawim, Miko.

Ps. Jeżeli Anonimowy, który pisze mi bardzo "uprzejme" komentarze, chce zagłosować, to niech lepiej nie zagląda na tego bloga i nie podwyższa mi odwiedzin...

2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba, szczególnie tło. Typowo scrapowe. Jeden z niewielu blogów, na których jest przejrzyście i można się z łatwością doczytać i znaleźć to czego się szuka!!!
    P.S I tak Cię nie lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję,
    Glisto <3!

    OdpowiedzUsuń