czwartek, 17 lutego 2011

x.018- Dużo powodów do radości

Tak jak napisałam w tytule, mam bardzo dużo powodów do radości. A więc:
1. Przyszła paczka z ArtPasji na którą czekałąm dosyć długo, ze względu na rzeczy na zamówienie.
2. Parę dni temu zamówiłam pewną rzecz, ale o tym jak przyjdzie.
3. Czytam książekę pt. "Tajemniczy Ogród", która jest wspaniała i zaczęca mnie do robienia prac wielkanocnych.
4. Zrobiłam dużo prac z decopugau, oto niektóre z nich:
-jajko z kursu


-jajko czerwone


- wiaderko



5. Zaczęłam interesować się filcowaniem. Zaczynam od tego na mokro, oto efekty:
- rękawiczki i kwiatek


6. Zaczynam z blogiem od nowa. Ze względu na to, że mam bardzo mało wolnego czasu, moja siostra mi w tym pomoże.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Cudenka!!! Ja tak nie potrafię.A rzecz wspaniała przyszła ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote ręce. A ciekawe, co to przyjdzie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne spekania na wiaderku.Jakiego crackle użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostrzyczko, super rzeczy. Nawet widzę stolik przeze mnie zrobiony :)

    Właśnie jaki crackle?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jajo ze zlotym koszykiem bardzo unikalne. Pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń